پیچ خشکه, پیچ خشکه کلاس هشت, پیچ ها

پیچ خشکه شش گوش تمام رزوه کلاس هشت

احتمالا به شکل های مختلف با پیاده سازی سازه ها و به طور ویژه بستن قطعات فلزی با یکدیگر در ارتباط بوده اید، به احتمال زیاد نام پیچ خشکه شش گوش تمام رزوه کلاس هشت را شنیده اید. این محصول با توجه به ویژگی‌های فنی که دارد به عنوان یک محصول محبوب برای محدوده فشار متوسط شناخته می شود و توانایی تحمل وزن ۸۰ کیلوگرم و توانایی تحمل استحکام کششی ۸۰۰ مگاپاسکال را دارد.

مشخصات فنی پیچ خشکه شش گوش تمام رزوه کلاس هشت

اولین چیزی که در نمای دور از این محصول توجه شما را به خود جلب می کند، طراحی بدنه آن به صورت یک استوانه تمام رزوه شده است که رزوه آن تا قسمت گل پیچ ادامه پیدا کرده است. این یعنی می‌توان از تمام طول و قطر پیچ برای محکم کردن قطعات به یکدیگر استفاده کرد و در به کارگیری آن در ابعاد مختلف محدودیت خاصی وجود ندارد.

ویژگی ظاهری دیگر این محصول طراحی ۶ گوش یا شش پر برای قسمت گل پیچ است. اگرچه طراحی های مختلفی مانند طراحی هشت گوش یا حتی طراحی عدسی و طراحی آلنی برای پیچ و مهره قابل انجام است، اما طراحی شش گوش یکی از قدیمی ترین طراحی ها در حوزه پیچ و مهره محسوب می‌شود و تقریباً در تمام مناطق آچار برای سفت کردن و باز کردن آنها پیدا میشود.

استفاده از فولاد خشک یا همان فولاد با کربن متوسط یکی دیگر از ویژگی های پیچ خشکه شش گوش تمام رزوه کلاس هشت است. این نوع فولاد توانایی تحمل وزن معادل با ۸۰ کیلوگرم را دارد و می تواند تنش معادل با ۸۰۰ مگاپاسکال را تحمل کند. اگرچه این استحکام نسبت به پیچ های کلاس ۱۰ و کلاس ۱۲ کمتر است اما برای این محصول کفایت می کند.

کاربردهای پیچ خشکه کلاس ۸

چند ویژگی مهم در کاربرد پیچ خشکه شش گوش تمام رزوه کلاس هشت وجود دارد که می تواند کاربردهای آن را تحت تاثیر قرار دهد. در وهله اول باید بپذیریم که نوع متریال و فولاد به کار گرفته شده برای ساخت بدنه پیچ و همچنین طراحی قسمت گل پیچ و رزوه آن فاکتور مهمی در کاربرد آنها هستند. اما از طرف دیگر ادامه دادن رزوه بدنه پیچ تاقسمت گل پیچ باعث شده که سفت کردن آن در اندازه های مختلف امکان پذیر بوده و به همین دلیل در صنایع کوچک مانند تولید محصولات ساختمانی و اجرای موتور خودرو یک انتخاب مناسب باشد.

در ضمن برای این محصول فاکتورهای دیگری مانند قطر اسمی پیچ و همچنین طول گام به وضوح قابل تغییر است که طبعاً کاربرد آن را تحت تأثیر قرار می دهد و باعث می شود که به عنوان یک محصول مناسب برای اجرای اسکلت های فلزی بزرگ و اجرای دکل و مخابراتی و همچنین صنایع دریایی باشد.

برای گرفتن اطلاعات فنی و دقیق در مورد این محصول و همچنین اطلاع از آخرین قیمت آن با ما در تماس باشید.

امتیازدهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *