پیچ خشکه, پیچ ها

پیچ خشکه شش گوش نیم رزوه کلاس ده

برای کسانی که به دنبال یک پیچ و مهره برای نگهداری وزن نسبتا بالا به اندازه ۱۰۰ کیلوگرم هستند، پیچ خشکه شش گوش نیم رزوه کلاس ده انتخاب مناسبی است. قرار گرفتن چند ویژگی فنی در تولید این محصول باعث شده که انتخاب خوبی برای بسیاری از کاربردها از جمله کاربردهای صنعتی و قطعه سازی باشد. استفاده از فولاد آلیاژی با کربن بالا باعث شده که به عنوان یک نوع فولاد خشک و مستحکم شناخته شود.

مروری بر مشخصات پیچ خشکه شش گوش نیم رزوه کلاس ده

برای اینکه این محصول را بیشتر بشناسیم و کاربردهای آن را در حوزه‌های مختلف درک کنیم، اجازه دهید که آن را از جهات مختلف بررسی کنیم.

  • پیچ خشکه: این یک اصطلاح عامیانه برای پیچ و مهره های ساخته شده از فولاد آلیاژی است که گریدهای ۸.۸ و ۱۰.۹ و ۱۲.۹  را پوشش می دهد. در حقیقت این اصطلاح نشان‌دهنده وجود فولاد خشک در ساختار آنهاست.
  • پیچ خشکه شش گوش: طراحی پیچ و مهره از لحاظ گل پیچ انواع مختلفی هستند که معروفترین آنها پیچ های شش گوش هستند. این در حالی است که طراحی های دیگری مانند پیچ آلنی و پیچ عدسی هم برای آنها در نظر گرفته شده است.
  • پیچ خشکه شش گوش نیم رزوه: این اصطلاح نشان می‌دهد که رزوه استفاده شده برای پیچ تنها تا قسمت میانی آن ادامه پیدا کرده و قسمت انتهایی آن تا نزدیکی گل پیچ به صورت صاف باقی مانده است. بنابراین استفاده از آنها برای نگهداری برخی تجهیزات مناسب است که قطر آنها بیشتر از مقدار صاف پیچ باشد.

پیچ خشکه شش گوش نیم رزوه گرید ۱۰

حالا می توانیم با جزئیات بیشتری این پیچ را بررسی کنیم. در حقیقت مشخصات فنی این پیچ شامل یک پیچ و مهره فولادی سخت می شود که قسمت گل پیچ آن به صورت شش گوش بوده و قسمت میانی آن هم نیم رزوه است. استفاده از کلاس ۱۰ این معنی را می رساند که از فولاد با درصد کربن متوسط ساخته شده و مقاومت بالایی دارد. طراحی و تولید پیچ خشکه شش گوش نیم رزوه کلاس ده  بر مبنای استاندارد ASTM À324 صورت گرفته و طول گام آنها ممکن است از یک میلیمتر تا ۶ میلیمتر با توجه به قطر پیچ متغیر باشد.

کاربردهای پیچ خشکه شش گوش نیم رزوه کلاس ده

با توجه به ویژگی های فنی و مشخصاتی که برای این محصول گفته شد، طبیعتاً استحکام و مقاومت آن و همچنین تنسایل آن به شکلی است که می تواند وزن بالاتر از ۱۰۰ کیلوگرم را تحمل کند. با توجه به قطر مغزی در نظر گرفته برای پیچ و قطر اسمی آن، طول گام در این محصول از یک میلی متر تا ۶ میلی متر متغیر بوده و مقاومت خستگی آن هم ۹۴۰ مگا پاسکال است. با این وجود این محصول یک انتخاب ایده آل برای نگهداری دکلهای مخابراتی و مونتاژ سوله هاست و از طرف دیگر در صنعت نفت و گاز و همچنین سد سازی و کشتی سازی بهترین انتخاب ممکن است.

البته شما می توانید اطلاعات دقیق تر و فنی در مورد پیچ خشکه شش گوش نیم رزوه کلاس 10 را از طریق صحبت با کارشناسان ما و مشاوره با آنها دریافت کنید.

امتیازدهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *